Niebieski kolor oznacza chłód, funkcjonalność, nowoczesność i wygodę. Szary kolor wyraża naszą technologię opartą na nowoczesności.
Tożsamość marki ICETRO symbolizuje możliwości technologiczne firmy i jej wiarygodność jako lidera technologii chłodniczej w Korei. Jesteśmy innowacyjną firmą zajmującą się produkcją nowych urządzeń w oparciu o najnowsze technologie. Naszym celem jest tworzenie produktów o krok przed naszą konkurencją, a także przyjaznych i bezpiecznych dla środowiska, zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów.
Nasze logo ICETRO zostało opracowane tak, aby pasowało do wizerunku naszej marki.
ICE + MAESTRO = Świeże szczęście dostarczone przez mistrzów lodu!
Dzięki technologii chłodniczej i know-how, które zgromadziliśmy w ciągu ostatnich 40 lat, ICETRO zyskało pozycję wiodącej firmy w branży sprzętu do mrożonej żywności w Korei. MAESTRO oznacza dyrektora orkiestry, mistrza lub wirtuoza, który tworzy piękną harmonię między muzyką a publicznością. Filozofią biznesową ICETRO jest dostarczanie klientom dumy mistrza i ducha mistrza, który ceni tradycję i reputację.
Podpis został stworzony przez połączenie naszego znaku firmowego i rodzaju logo w odpowiednim stosunku. W zależności od potrzeb, typ sygnatury jest wybierany spośród kombinacji lewej i prawej lub kombinacji góra dół.
Zaprojektowaliśmy domek na lodzie, igloo i niedźwiedzia polarnego. Igloo przypomina nam lód, który jest podstawowym składnikiem produktów, wytwarzanych przez urządzenia firmy ICETRO oraz oznacza naszą filozofię biznesową. Półkole przedstawia niedźwiedzia polarnego spoglądającego tępo między nogi. Ta unikalna konstrukcja w dowcipny sposób wyraża wizerunek przyjaznej firmy, jednocześnie odróżniając naszą firmę od konkurencji. Cały projekt symbolizuje naszą niezrównaną pozycję w zakresie zaawansowanych technologii w branży HoReCa. Rzut oka na niedźwiedzia pokazuje nasz cel, jakim jest uwzględnienie potrzeb klientów i zapewnienie im profesjonalnych urządzeń bezpiecznych dla środowiska.